lördag

VALBORG igår som alla längtat efter, de va heelt GALET! Började kvällen rätt tidigt med mina favoriter (L) hemma hos mig med massa god mat, mums! Vi peppade galet mkt och när klockan började närma sig 9 så drog typ alla åt olika håll på olika fester höhö :) Johanna och Isabell till lindsdal, Emilie och Lisa in mot stan och jag, Tilda, Melina och Ebba till Erik :) tack för en awesome kväll, allihopa som va där!

Vaknade vid typ 11 idag och har bara legat i soffan och latat mig heeela dagen, är så jävla trött! Skulle egentligen grillat hos Tilda med henne och flera ikv men tror inte jag orkar de, så får bli en lugn hemmakväll me en massa godis! :)

Lägger ut de få bilder jag har från igår, glömde helt bort kamera osv

Emilie, Tilda, Johanna, Ebba och Melina. Toppentjejer!


Isabell (L)


Och jag när jag prc kommit hem, tröttttt! Fråga inte vad jag gör med handen :S


Hade inte en ända bild på Fislisen, men tror hon har en hel del bilder också! Får försöka få henne att lägga upp dom ;)

De var iaf en skithärlig kväll med massa lycka! VALBORG I MITT HJÄRTA-LÅTEN (L)


Kommentarer
Postat av: emilie

det var helt AWESOME Malin!

2010-05-01 @ 18:56:55
URL: http://baraemmlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0