I´m back

I´mmmm baaaack, nana nanana näää

Jag har tänkt. Att idag kände jag för att blogga så varför inte blogga?
Jag har ju en blogg med min kära kompanjon (som nu inte heller är så aktiv här) hehe.
OCH vi har ju faktiskt läsare. För jag har kollat statistiken, nanna nanana nanannaa näääää!

Så tack till er trogna lojala människor som trots dålig uppdatering går in på denna stackars blogg!

Jag måste bara sno Malin någon gång så vi kan ta lite fräscha bilder till en ny header, för den vi har nu.. kom igen. Vad gör vi? Vi ser ut som vi vaknat upp från de döde..

Sen har jag tänkt på en till sak och det är den där facebook gruppen. ALLA VI SOM BARA TAR GOTT GODIS MEN DET BLIR ALLTID ÄCKLIGA KVAR (något sånt). haha va fan? Det är sjukt sant och jävligt irriterande.
vaaaaaarföööör?? huuuuuuuuur??

ah ungefär det kände jag för att skriva. Puss och kram skumbanaaan!


Varför inte en fräsch bild på min fräscha pojkvän   <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0