duktig dag

SÖNDAG:
Vaknade hemma hos pappi med Issa idag :) Vädret har varit stekigt och helt jättehärligt så vi tog moppen och åkte till en brygga och stekte (h) När vi kom hem var vi duktiga och gjorde jätte mkt sallad till mat och sen drog vi ut till Lindsdal och sprang slingan! Första träningen för mig efter operationen så känner mig redigt stolt :D skönt va de! Sen åkte jag hem och råkade dock somna ett tag hehe, men sen har jag pluggat lite fysik! Så de har vatt en dra, duktig, ganska lugn och nyttig dag idag. Skönt :) bättre än så blir de, har lite bilder me ;)




Bella steker


jag, speglas i Issas solglasögon




Salladen vi gjorde, mums!





i mina ögon har du inte längre någon makt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0