dålig uppdatering, nu; snabb uppdatering

Har inte bloggat på hela veckan typ, jag vet! Och inte i helgen hlr, har inte haft lust typ.. o nu har jag inte tid att ladda upp massa bilder, bloggar bara lite snabbt. Så bilderna får ni vänta med ;)
I fredags var jag med Lisa o hade en skön och lugn fredags-kväll. Massa prat, alltid lika bra.
I lördags var de mindre lugnt och ändå mera galet, fest hos PW! Lyckad kväll (till slut..) tack alla som var där :) (har endel bilder från då som ska upp)
Idag (söndag) har jag baara latat mig (y) Fixat lite spexfoto-kläder för imon är de ju Spexfoto som gäller, ska försöka ta så mkt bilder som möjligt! Hör av mig mer i veckan när jag har tid, ciiiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0