back on track

..Nästan iaf, tänkte lägga upp en massa blder idag :)
Från i fredags, lördags, och igår när de va spexfoto då alla niorna på skolan (typ) klädde ut sig!
Idag har vi haft orientering, började vid 11 och nu har jag prc kommit hem och duschat. Ska snart slänga i mig lite mat och skriva mitt so-arbete om kalla kriget som ska va inlämnat idag.. Sen dra vidare in till stan med Melina för att träffa Felicia som jag inte träffat på ett tag! :)

tjockade mig med Lisa i fredags <3


Fest hos PW i Lördags 

Innan vi drog dit. Jag, Melina och Johanna fulade oss på pressbyrån..


massa dåliga bilder, men skyller på ljuset osv :)


Måndag: Spexfoto

smurfar; Frida, Jennifer och Linnea


Doktor mugg; Sofia


Fjortisar; Melina och Johanna


Töntar tror ja? :) ; Frida och Emma
 

Polis och Tjuv; Jag och Tilda (skitful bild med!!)


Fjortis eller nått? ; Coffe


Karlsson på taket! ; Benjamin


Kizz; Olivia, Therese, Malin och Maja


Teletubbies; Julia, Emma Tove och Emma


As-läskiga Michael Jackson; Martin


Tingeling; Tua


Venne, mumie? ; Casper iaf ;)


Vi igen och Jesus ;Ellen


sov1 ; Lisa


sov2 ; Pelle


De var allt! Måste plugga so nu.... bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0