Torsdagkväll

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men va fan måste få ihop något så det får blir det gamla vanliga "idag har ja"..

Sååå Idag gick jag upp runt 11, tog en dusch, gick en runda med voven, fixade klart mig. Sen kom pappa och hämtade upp Emilie och mig och körde in oss till stan. Vi gick runt på stan, träffade goa människor och fikade/åt. Emilie köpte ett linne och en berlock och jag köpte ett linne och ringar.
Vi stack hem till henne, sen kom Benjamin då (:
Philip hämtade mig, vi körde hem till mig och käkade fisk. Sen åkte vi hem till honom och riggade upp våra datorer. Det är konstigt hur allt bara blev som vanligt med oss. Som att det dära 5månaders breakupet aldrig hände.. Eller som vanligt är det ju inte. Tror vi uppskattar varann mer nu än innan. Tar inte lika mycket förgivet. Kännnns braaaaaaaa iallafall.
Vi kom precis in från att ha hämtat hans mamma mfl från lilla pubben i stan. Roliga tanter!
Tog med oss lite mackor och cola upp och ska nog fortsätta löka framför våra datorer hela kvällen (;

Jävlar vilken text det blev! Lägg märke till att jag skrev vad jag köpte osv.. så grymt töntigt det känns..
men vafan man lever ju bara en gång.

btw pillar philip näsan jätte mkt nät han tror ingen ser..

Ska lägga upp lite bilder nu ikväll med. Från igårkväll och andra (:

Kisses






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0