Tisdag

Sjukt lamt med skola igen men det är inte långt kvar nu. Så får väll hålla ut (:

Har som vanligt inte så mycket att skriva om men igår följde jag med Malin hem efter skolan.
Vi åkte till Mediamarkt. Man kan gå där inne hur länge som helst, bara kolla på alla coola och onödiga teknik prylar som finns där inne. Skit nice!
Har lite bilder därifrån, vi va nämlignen med på tv! haha

hahaaaaaaaa :D alla i butiken kollade på oss som vi va idioter...


Malins katt älskar mig ..

NU ska jag laga lite mat, åker nog hem till baby en stund nu. Sen ikväll måste jag upp till träningen och säga att jag ska sluta eller iaf ta en paus..

Pussss och kram på eeer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0