nu börjar bloggningen, på riktigt!

Nu ska jag verkligen börja blogga igen, varje dag! Ska försöka få igång lisa me som sagt ;)
Idag så har jag iaf vatt inne i stan en sväng efter skolan, hängde me när Emilie tattuerade sig, as fint! Bilden nedan då, o för er som inte ser va de står så står de; "flying without wings", sweet! Sen så hänge jag lite med mina coola vänner och nu kom jag typ prc hem :) Ska snart läsa lite i HK-boken, hatar de, hatar hatar hatar, de och allt annat som har me skolan att göra..... osen sätta igång mitt älskade Andra Avenyn och sooova. Och imon e sista dagen innan skolan, sen e de Lov, så äckligt jävla gutt ede :DDDD så för mej blire ingen skola nu på två veckor, hmm undra vrf? får ni inte veta mohahaha.. jo nån gång, ska nog resa lite kanske? eller skolka en vecka, ta ett eget lov lixom? vi får la se vrf.. ;)


nacken, innan den blir tattuerad he


Emilie när hon ligger o gråter =D


Och efter, pissnajs! Dock syns de inte så bra på bilden eftersom de e massa plast ivägen menmen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0