grattis till mej!

Förlåt för dålig uppdatering igår, men hann lixom inte me de helt enkelt :) aa ni vet ju att ja va me lisa på media markt osv.. Idag iaf var jag i skolan, fett seg dag! hade franska prov sista timmen, kände att de ända ja kunde var paris största gata (y heja mej! efter skolan gick ja hem o bara sov... Imon är ju sista dagen innan helgen eftersom vi har studiedag torsdag&fredag, sååååå jävla gutt äre :D och så fyller jag ju 16 imon också!! så på kvällen ska jag o mina kära vänner ut o äta lite gott o bara mysa, ser fram emot de <3
om jag hittar min kamera tills dess så kmr de nog ut lite bilder i helgen :) eller aa kanske ber ngn annan ta me kamera!? alltid kul :) gonatt säger jag nu, utan de där pirret i magen som man alltid hade när man var liten dagen innan man fyllde år, tror hlr inte jag kmr ha svårt för att somna och inte hlr vakna långt innan dom kmr in o sjunger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0