bloggtorka

Har verkligen inte bloggat på aaaas länge, varken lisa eller jag. fy på oss faktiskt! Men jag ska börja få igång den igen och hoppas på att få me fislisa på de me :) ska nästan börja med "dagens outfit" ibland, kanske.. Men behöver även fixa en hel del här på bloggen, bl.a:

* Blogga mer absolut!

* Skaffa fler kategorier.

* Ny header.

* Intressantare inlägg

aja, de e endel he;) men nu tänker jag iaf fortsätta blogga som om denna bloggtorkar aldrig varit, så kan ju säga att idag har vi haft elevens-val :) Började dagen klockan 10 med en rockkonsert, haha. Och sen hade vi no. Nu har jag nästan precis kommit hem och sitter o väntar på att mamma ska hämta mej så ska vi åka och ta passfoto, idag när mitt hår e så jobbigt slickat



bjuder på en bild på mej o mellan bara för vi e bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0