Sista inlägget..

..blir det nu innan jag åker till Turkiet tillsammans med min älskling! Ska bli så mysigt och underbart att bara umgås med min man och dricka kall Cola i stekande sol, äta på mysiga restauranger och bara njuta av livet tillsammans med den man tycker om mest <3!
Planet går från Växjö flygplats imon 9.50 så vi måste åka kl 6 för att komma 2 timmar innan flyget går. Det kommer bli jobbigt för jag är sjukt trött eftersom det inte blev så mycket sömn i natt p.g.a. att vi var 4 tjejer i min säng i natt och var uppe jätte sent (;
Isabell, Malin, Emilie och jag hade en mysig grillkväll hemma hos mig igår och alla sov över. Vi pratade och spelade kort tills myggen började bita sönder oss. Älskar att bara sitta ute ljumna sommarnätter med fint folk och bara prata!
Kommer sakna dom, men det är ju bara en vecka så det ska nog gå bra :)
Nu har Philip och jag packat klart allt iallafall och allt är förberett så nu är det bara att åka (: Men nu ska vi mysaa sen slocknar vi med det samma skulle jag tro (;
Så vi hörs igen när vi kommer hem utvilade och bruna ! :D
Gammal bild som Philip ville att jag skulle lägga ut..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0