Morning

Gomöra käre folk.
Idag är det ny dag. Like you didn´t know (:
Måndagmorgon som i vanliga fall hade inneburit upp klockan sju och stressa iväg till skolan. Men icke!
Här liggs det kvar i sängen och shit va gutt det är. Fast jag anar att vädret stavas R E G N idag för jag har hört det smattra hela morgonen.. har dock inte varit uppe än så det återstår att se.
Nu ska min man och jag göra oss iordning och köra iväg till min kärevän Emilie. Min man skjutsar oss till Hansa och sticker sedan för att klippa sig (efterlängtat av mig...hehehe)..
Vi får se vad dagen bjuder på annars, jag hoppas på Mcdonalds..
Ska uppdatera mer när vi kommit hem (:
HERRRÅÅÅ
dagens önske outfit ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0