Happy!

Nu är jag glad så jävla glad, för imon ska jag få sitta på hästryggen och rida en häst! :D Ska bli så jävla kul och jag kan knappt väntaaaa ! Det är Hanna&Emmas häst som dom har i förlösa.
Är typ 3 år sedan jag slutade med hästar nu och jag saknar dom mer och mer för varje dag. Men det tar så sjukt mycket tid att det blir bara jobbigt. Men någon dag ska jag ha egen häst igen (:

Iallafall har vi suttit nere på bryggan på värsnäs i några timmar nu och bara pratat, käkat godis och eldat lite.. haha.
Det blev lite kallt mot slutet så vi drog hem.

Nu hade jag tänkt mysa i min ensamhet utan Philip. Det är svårt att klara sig utan pojkvännen ibland när man inte är van att sova ensam men får ju försöka verka lite självständig iallafall (;
Så nu tror jag att jag ska krypa ner i sängen med en kall cola och lite Grey´s Anatomy och försöka njuta av min tomma säng. Uppdaterar mer ikväll tror jag för jag har massa bilder och saker att skriva om :D

Bilder från ikväll:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0