Empan, Mallaw och grab-and-die

Sitter i trappen med malin och petar i näsan.

Har precis avslutat en måltid bestående av pizza och gyrostallrik som emilie och jag tjockade oss med. MUMMA !!
Emilie och jag åkte först till modehuset och shoppade loss, handlade mest underkläder så det kommer ingen bild på det. PORR.
Sen åkte vi till stan till diatermikliniken där jag gjorde permanent hårborttagning. AAAAAAAAAJ :(
Emilies mamma hämtade oss sen och vi köpte pizza och gyros och drog hem till mig.

Nu kom Malin hit och det är jätte myyyyyyysigt. Hon har sagt att hon också ska börja blogga nu. Så vi e på G heheh :D





Vi bjuder på modell bilder endast ikväll <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Permanent hårborttagning vart?

2010-06-21 @ 21:59:03
Postat av: :o

alla fattar ju vart -.- men hallå funkar sånt :o ?!

isåfall vill man ju göra det.

asså helt permanent? aldrig växer ngt igen..?

2010-06-22 @ 23:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0