Sunday morning

Söndag idag då. En vanlig söndag hade man deppat för att imon hade varit skolaa, men icke denna söndag! Det är sommarlov och vädret är på topp!
Orkar inte ligga ute och lapa sol idag faktiskt. Fick så det räckte i Turkiet och igår. Så idag ska jag låtsas som att det regnar hahaa och göra alla nödvändigheter jag måste göra:
- städa/rensa garderoben
- städa badrummets skåp
- jobba
- träna
Så det finns lite att styra med. Hänger med min man hela dagen idag också så det kanske inte blir så mycket gjort ..
Hängde med Philip till Östran, så sitter och skriver på en snygg Mac! nanananaaaa
La inte in bilderna igår as I promised you :( Så kanske gör det idag om jag får tid över!
// mycket viktiga och upptagna Lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0