sista veckan på länge med systeryster

Min syster sofie som prc kommit hem från Oslo drar nu iväg igen, o lämnar mig helt ensam :( hon ska till Dublin (alltså Irrland) stanna där ett år.. så idag tog vi tid för oss själva, bara hon o jag på ett fik i kalmar stad :) riktigt mysigt att få prata ut me en kär syster (och vän faktiskt!!) som man litar på till 1000%. Älskar henne <3 kommer sakna henne prc som jag gjort de senaste året. fast vet att hon kmr ha de hur bra som helst :):):):)

Innan jag träffade henne så var jag med mina underbara dementa pensionärer (stavas de så) :) Ja de är sant, har fått ett jobb på ett ålderdomshem, har redan klarat av två veckor :) så nu är de bara en kvar! ska bli skönt att få sova ut sen (innan skolan börjar då) även på vardagarna :) men faktsikt så e de jätte mysigt att jobba där me trevliga tanter&gubbar och oftast trevlig personal :) ett + i kanten på att jag tjänar pengar me, såklart.

Just nu e jag (som ni vet) med min sötis, som fortf sitter o spelar -.- men antar att vi drar igång en film snart o myser o dricker ändå mer cola (L)
Förlåt men orkar inte blogga mer.. så bilder oså på vad jag gjort under sommarlovet kmr imon eller en annan dag :) kan berätta lite kort bara:

 Liseberg med Isabell

 Hämtat syrran i Oslo

 Hälsat på kusiner &min andra syster i Malmö

 Vatt hos min broder i Gbg

 vatt med min pojkvän &mina vänner

skulle egentligen åkt till spannien med emma (vilket ja hade sett fram emot) men de en lång historia vrf ja inte ska de nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0