Arg Malin; bloggar i smyg?

Skrev prc ett aaaslångt inlägg oså bara försvann de? Blir galen! Antar att ja får börja om.. Hehe. Iaf så va de ett tag sen ja bloggade, eller? O ett tag sen Lisa bloggade? Jaa. O jag vet att ni har saknat de :) men nu känner ja mig jätte-taggad på att blogga så ska nog börja igen :) (hur många ggr har ja inte sagt de?) men vill verkligen nu! Men de finns ett problem, min pojkvän, lilla brisse, han HATAR att ja bloggar.. Måste lösa de på ngt sätt, som nu t.ex ligger ja i sängen o låtsas att ja sover, SMART ;) medans han sitter vid min data o spelar wow som jag!? har blivit beroende av.. Så vi sitter typ dag ut o dag in, spelar wow, dricker cola o rapar (inte okej Malin!!!!) förutom att ja jobbar också (skit duktig o skitstolt ;)) kan tyvärr inte lägga in ngra bilder nu för vet inte hur man gör me iphonen :( men de kmr, lovar! Ett inlägg blev de ju iaf :) ska försöka få brisse att tillåta mig blogga haha ;) så hör ni kanske av mig senare ikv eller en annan dag. KYSS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0