30 Juli..

och snart börjar skolan.. Jag kmr befinna mig på Lars Kagg på Teknik-linjen, förhoppningsvis me min söta vän Frida :) på samma skola kmr även Lisa att gå (natur)! (yy)
Har dock verkligen ingen lust att börja gymnasiet, på en helt ny skola, i en helt ny klass, med helt nya lärare. kmr dö. ne men nästan ;) Tänkte lägga in lite bilder från sista dagen med niorna (&lärarana) från lindsdalsskolan. De är bilder från Avslutningsmiddagen som va hur rolig som helst!

Sen tänkte jag slänga in ett inlägg som visar att ja verkligen börjat blogga på redigt nu, me lite info om va jag gjort idag (kul!?) och lite om vad jag har gjort på sommarlovet :)
Men först kmr bilderna.

jag o min älskling


jag o Li (L) wiie


emma &jag :) fint!


emmä o issa :)


lilla emilpemil o jag, sweet! :)


emma, hanna, tilda o johanna. fina tjejor! <3


coffe & rektorn som har hängt bak slipsen på ryggen (för att inte spilla på den) HAHA


festkommitén :)


danny, pontus o axel :)


jag och maggis <3 kmr sakna henne!!



jag o bella <3


hanna, tilda&jag <3



De va dom flesta bilderna ;) stort B-R-A till mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0