;malin

        

  • Gilla och t.om älska att jag har glömt allt jag måste plugga till i skolan! resten av söndagen består bara av teve &data :)
  •  Att detta e de första jag gillar/ogillar på denna bloggen och att jag ändo gör de bra.... me jätte fina bilder o allt ;d
  • att jag snart fyller 16! och får då börja övningsköra, weeeei:D  


          

  • ogilla att ogilla-texten blev antingen skitstor mot "gilla som fan" eller såhär liten som den är nu
  • att ja har sovit hela dagen och absolut inte kommer kunna somna ikv efter Johan Falk som jag lovade mej själv...
  • att det är skola imon och det suger sååååå hårt!
  • &att jag dessutom vet att jag efter skolan måste plugga röven av mej eftersom jag inte antränger mej så mycket nu denna söndagen, hehe
  • att de i fredags kom oinbjudna gäster och sabbade min kväll



 




Kommentarer
Postat av: Emma

härlig lista malin! :D haha

2010-01-24 @ 19:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0