Ja det går skit braa ju?

Hej bloggen!
nej jag bara skojade, så skulle jag aldrig skriva.
så Tjena bloggen!

Idag har ja..  (skoja igen.)
Malis o ja kom överrens om att inte skriva sånt, men ser att hon busade till det och gjorde det iallafall ;o
Så tillbaka till allvaret. Jag tycker fortfarande att det är enormt pinsamt att ha en blogg men vi måste skriva ett inlägg var, varje dag. Och ja är en man av mina ord! Tror det betyder att jag alltid håller löften men vet inte redigt.  
Haha, nu vet jag inte vad jag ska skriva om? Så antar att jag får skriva att idag har jag hängt i Kalmarsporthall heeeeeela dagen med massa skönt folk. Gick liksom upp 7.00 :O Spelade först match mot SSG och vann med 10-2 (för att skryta då) Sen drack ja mest cola. 
Men kom på en as bra grej nu :D eftersom vi har blogg får man ju hissa&dissa saker? (h)
 
aha så här kommer mina hissade grejer:
- cocacola så klart lixom?! hur ledsen eller trött man än är så kan man alltid lita på cola.
- westlife, för att dom är så snygga och sjunger kärlekslåtar. haha och ja är ju tjej....... 
- musik!! skulle aldrig kunna leva utan musik? helldre blind än döv 
- vår blogg! bara för att dom som startade den är så coola !
aha o så här kommer mina dissade grejer:
- berga reklamen på radion?! Vem fan vill träffas på berga o nudla? :s
- mandelmassa i semlor :@ vem kom på den dåliga ideén?
- kanter på mackor, dom är alltid så äckliga och hårda.. det är ju bara mitten som är god ändå.
- Att malin inte gjordes i massproducering, för alla borde få ha en sån som henne<3

Borde hissa mig själv lite också eftersom jag är ju värsta bra på att blogga? ;;);););));) blev skit långt ju :D malin kommer bli stolt!

 

 
Malin och Lisa på dagis, lika snyggga nu som då ju!

/Lisafisa

Kommentarer
Postat av: Charlotta

HAHA. Jag såg den reklamen nyss och blir inte klok på vad de säger! Så jag var tvungen att googla det för att se om det bara är JAG som hör "nudla ihop" och då kom jag till er blogg. Vafan betyder det liksom?? :P

2011-03-18 @ 17:33:49
URL: http://livinginparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0