Arg!!

Måste bara göra ett inlägg till innan jag ska sova..
e arg, besviken, ledsen, sur..                    ja allt negativt man kan va på en person såhär i natt-timmarna, lisa e offret! vi snackade o hade de jätte mys på msn så bara loggar hon ut, låssas att hon ska sova, sure lix!? sen smsar ja henne om bloggen, att ja glömt bort lösenordet osv, visste att hon kunde de. o kände nästan på mej att hon hade ändrat de.. o då, ja då stänger den lilla fulingen av mobilen!!!!? när ja har skickat ett sissodär 5 sms som hon skiter i? snacka om tråkig människa. anyway eftersom ja e så pass bra som ja e så lyckades jag komma på lösenordet iaf, "saxarsomklipperbra" de e ju ett ganska lätt lösenord att komma ihåg :) hehe aja sova nu gonatt. lär vakna imon av alla leveransraporter från lisa, så när hon får mina hatsms vaknar ja ur min bästaste sömn. nej fy detta inlägget blev för långt. yeye byeeee

/ malin igen


argaste bilden ja kunde hitta, hehe. från min bdb har ju fortf inga bilder, ja e nog pinsam:)
men ja har faktiskt aldrig bett om er kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

sämst blogg hej

2010-01-17 @ 01:24:33
Postat av: Anonym

bäst blogg seriöööööst, så jävla snygga e ni

2010-01-17 @ 11:17:47
Postat av: världens bästa tilda

HAHAHAHA, malin din lilla fuling :D bra blogg fan. men du är inte så smart när du skriver ut lösenordet ? ;ooooo

puss, love ya <3

2010-01-17 @ 12:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0