16 jävla år!

Idag e de ju den 17:e (ja e lite sent ute) men för två dagar sen så va de exakt en måndad kvar till Lisas 16års-dag (15februari) hon blir 16 och det är då sexton dagar kvar tills jag också fyller år och blir 16, får lix övningsköra!!! Men de ja ville komma fram till att då den 15 februari e de inte bara Lisas födelsedag, de e så att Lisa&jag har då känt varandra i 16år, 16 uuunderbara år, de e verkligen en sjukt lång tid! Nu tänker ni säkert att näe de måste bli när jag föds som vi lärde känna varann men näe för våra mammor har kännt varann sen innan Lisa o jag föddes och då prc när Lisa ploppat ut så brukade mamma alltid ha henne på sin mage för att locka ut mej, sweeeet! drf har vi faktiskt känt varann längre än va man kan tänka sej, fast att hon kände mej utan att veta om ja va kille eller tjej....? tänk om de hade ploppat ut världens underbaraste pojkvän till henne ist? skämt osido. Lilla fislisa kände nog på sej att jag va en malin, det tror jag!

16år, lixom SEXTON år de e vääldigt mycket, väldigt lång tid (asso på ett bra sätt tolka mej inte fel) men då kan ni fatta vilken vänskap vi har byggt upp under alla dessa år, hur pass bra vi känner varann, hur pass bra vi litar på varann o hur pass mkt man hoppas att vi håller ihop länge,länge,länge. kanske går runt där som gravida mammor tsm när vi blir äldre som våra mammor gjorde, tjocka som ja vet inte vad, haha.

Lisa har iaf alltid varit bäst 16år, ser fram emot fler(L) äääälskar dej så jävla mkt min egna fislisa juu!



nyy bild(L) snygga som alltid


looove


såhär kanske vi skulle sett ut om vi blev killar?
haha, nee men vi gjorde den när vi var pluttiiiiisar


avslutar me bilden på oss från dagis(L)

MALIN(L)LISA hihi

/ malin, hon me världens bästa vän

Kommentarer
Postat av: Lisfis

älskar dig ngt jävulskt! <3

martin o lucas bilden slår allt :D

2010-01-17 @ 23:16:29
Postat av: soffan

Så rolig blogg ni har! Söt bild på er när ni är små! :) kramkram

2010-03-13 @ 13:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0