trött morgon..

Vaknade imorse av tanken på hur många ggr min pojkvän inatt väkte mig för att byta plats? typ.. "-nu vill jag ligga ytterst, ne nu innerst" vrf? och så chockade han mig prc med att eftersom jag har börjat spela wow som han älskar så kan han försöka börja blogga.. o då tänkte jag lixom visst, typ gästblogga här i Lisas&min blogg :) men nee, då ska han ha en egen? sötis! får se hur de blir me de haha ;)

Vi ska snart dra hem till lilla söta mamma :) och eftersom hennes nya dator som hon prc köpte (!?) prc har pajat så lär de inte bli mkt uppdatering, sorry! Men kissen här hos pappa e ju hemma själv denna veckan så lär nog få komma hit o kolla till henne =D &då både hinna blogga o spela ;) sakna mig inte för mkt då..



Antar att de allra flesta är bakis idag, vilket båda jag o min förståndiga älksling slipper! :) Vi var nämnligen inne i stan igår och gick förbi alla pinsamma människor på larmtorget (endel hyffsade) men många mkt värre ;) kan nästan inte alls tycka synd om dom idag (mohah?)

Hejdå på min coola pappa :) hihi <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0