ointressant inlägg

Har ingenting att blogga om, inte skriva om hlr haha..
Igår träffade jag iaf en mkt saknad Isabell (L) hade massa mys med snack o buzz, haha :) Somnade i tid på kvällen för att sen dra till jobbet vid nio idag, som vanligt typ :) helt okej dag med choklad-muffins bak osv. Efter jobbet kom brisse-plutten hem till mig så drog vi till stan o bara gjorde ingenting haha :) träffade felicia me, länge sen! Träffade även en vän o löste lite problem :) nu blir ni nyfikna o undrar vem va? mohahah ;D bra iaf!

Ikv ska jag mysa me min lilla mamma (L) fast just nu är jag hemma hos pappa o försöker få in min katt som vägrar komma, försvunnen? :( pappa e ju bortrest, odå eftersom min kisse inte älskar mig lika mkt som jag älskar henne så håller hon sig borta ända tills pappa kommer hem igen :( elakt. Ska snart dra hem till mamma igen, hjälpa henne me nya datorn o bara ta de lugnt :) sen somna tidigt för att gå upp till näst sista dagen imon på jobbet, skönt men ändå väldigt tråkigt! ja trivs faktiskt där :) Senare på kvällen blir de förhoppningsvis RIX FM :) som alla peppar gaaalet mkt till, fattar inte vrf? e väl en tråkig människa antar jag ;) haha.
Men helt ärligt, frågestund eller ej? behöver en kommentar om att ngn vill de iaf ;) haha. så kommentera de då för fffaaan!

aja ointressant inlägg som sagt men uppdatering som uppdatering så klaga inte ;)
Ha de bra & sup lugnt imon förfan!!

Bella&jag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0