flygplatsen 06.30

Anledningen till att jag gick upp så tidigt idag var alltså för att mamma och jag skulle släppa av min syster vid flygplatsen, hon drar ju till Dublin som jag har nämnt innan. (: Kom hem igen runt 8 och ville så jävla gärna sova, men var tvungen att hålla mig vaken eftersom ja skulle åka till jobbet ca. 40min efter de.. (somnade lite men iaf..) kom i tid och de e ju huvudsaken ;)


Visste ni förresten..?
Jag har aldrig flygit, verkligen aldrig! De e konstigt jag vet, de flesta ungdomar i min ålder har ju flygit. Jag har ju varit utomlands oså, men vi har alltid valt att åka bil/båt dit vi ska, så ngn flygresa har de inte blivit för mig ;) Skulle ju flygit till spannien men så blev de ju inte. Men vi ska iaf åka o hälsa på Sofie i Dublin detta året så då, då blir jag av me flyg-oskulden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0