Allvarligt samtal

Vår blogg är unik. Den har världsrekord i hur många gånger vi har skrivit "I´m baaack" för att börja blogga. Och så babblar vi på om hur roligt det ska bli att börja blogga igen. Men det är likadant varenda gång att efter några inlägg glömmer vi bort det... UNIKT!!

Ganska ruligt.
En annan sak som är ganska rulig är att om 3 ynka dagar ligger jag på playan och steker på Mallorca. Ruligt va?
Yes, ruuuligt!

Snart så börjar skolan också, hehe NS NS NS (NS=nervöst sammanbrott)
Har fått veta att jag numera tillhör Larskaggskolan Nv10d. Vilket är lite tiny skrämmande. Frågor som;
-Vad ska jag säga?
-Hur ska jag va???
-Vad ska ja ha på mig???
-Är jag redo för detta eller måste jag gå om???

Svaret på alla frågor är att jag ska fokusera på alla mina roliga skämt, vara mig själv (dhhööö?), ha på mig det jag känner men inte senapsgult eller orange och självklart är jag redo (naaat)!
Svaren andas Success!!

Ska hålla Tove i handen första dagen <3333<3<3<3<3<3<3

Nu till viktigare saker. Idag är det torsdag och jag sitter i sovtisha och klev precis upp! SKANDAL
Måste packa idag, gå ut med hunden, äta ngt och ikväll jobba.. rolig dag..
Imorn är det 70års fest för käre Berit (philles mormor som dessutom är väldigt frän). Så det ska bli kul.
Sen går planet på lördagen kl 21 tror jag från Växsjö airport.
NICE

Klockan är halv ett och det här är ekot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0