Torsdag

Hemma fortfarande och är lite sådär sjuk. Mår mycket bättre nu iallafall så imon blire plugget igen.
Igårkväll kom mamma och pappa hem med lite presenter från Barcelona. Philip fick en parfym och jag fick 2 parfymer och en tishaaa (: nicenice.

Imon äre fredag och det känns kanoooners. Ska sova hos Emilie imon och mysa loss bla på krysset!

Nu sitter jag och lökar framför Top model och väntar på att någon familjemedlem ska komma hem och göra mat åt mig. Tänker nu nämligen inte laga mer mat på väääldigt länge eftersom jag är så trött på det. hehee

Nu tänker jag sno en sån där lista Malin gjorde för några inlägg sen!

Jag är beroende av - cola
Jag gillar - att känna mig omtyckt
Jag äter - helst sushi
Jag säger ja till - sällskapsspel haha
Jag ger mig sällan in i - djungeln utan Malin
Jag är duktig på - att sova, jävligt bra på det faktiskt
Jag stör mig på - när saker inte blir gjorde riktigt, haha
Jag läser - tidningar och romaner helst!
Jag är vackrast - i mörker, haha
Jag skrattar åt - mina egna skämt..
Jag är en typisk - tönt
Jag har aldrig - rökt!
Jag är lycklig - när jag sitter på hästryggen
Jag trivs inte - på höga höjder
Jag är dålig på - köra gocart :(
Jag är rädd för - att någon ska bli arg på mig.
Jag älskar -
musik och att måla
Jag uppskattar - snälla vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0