tidsfördriv

Jag är beroende av - att sooova 
Jag gillar - min säng då
Jag äter - allt som är gott, älskar mat!
Jag säger ja till - att ha sommar resten av året 2010
Jag ger mig sällan in i - oitressanta disskutioner
Jag är duktig på - att lata mig
Jag stör mig på - folk som tar vänskapen för givet
Jag läser - böcker när jag måste. Annars tidningen SOLO
Jag är vackrast - när jag sover, lätt! (eller nej)
Jag skrattar åt - allt som har med min humor att göra =D
Jag är en typisk - allätare
Jag har aldrig - dött?
Jag är lycklig - när jag är med mina vänner
Jag trivs inte - när någon är på dåligt humör
Jag är dålig på - att plugga idag
Jag är rädd för - att någon nära ska dö
Jag älskar -
sommaren!
Jag uppskattar - att få en massa pengar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0