SOL

Sov ända till tre idag, lite synd eftersom de e så fint väder ute. Men nu sitter jag iaf och väntar på att mitt hår ska torka sen drar jag in till stan osen vidare till lindsdal för att sova hos Melina :) Igår efter skolan gjorde Tilda och jag ett försök till att skaffa lite sommarjobb, hehe. Sen drog vi in till stan och på kvällen va de ju Bistro, men ingenting för oss eftersom de va för gymnasiet ;) så vi gick till Corner, jag, Melina, Lisa, Vendela och fler, slog oss ner där för att vänta ett år tills tiden var inne för oss haha ;d

outfit

stekbild bara för att solen skiner och för att de blir dagens outfit-bild eftersom jag råkar ha de på mej idag ;)
(bilden är alltså från ett annat tillfälle)

Ni får ha de så bra i solen idag, ciiiaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0