pizza!

På söndagen var jag helt opepp på allt och alla, förutom pizza o mina älsklingstjejor då! VI chillade hos mig hela dagen och beställde hem pizza på kvällen till våra små hungriga magar. Men när klockan började närma sig nio kände jag att bara för de e söndag kan vi inte ligga o dega, så jag hoppade in i duschen o gav alla uppdraget att komma på ngt ku och galet att göra. Så ringde vi dit Julia och Sara :) sen drog Melina, Johanna och Issa hem. Så va jag Tilda, Ebba, Julia och Sara fortf kvar o drog till nårra kompisar i stan som inte var hemma, så vi liftade därifrån till funkabo? fett ovärt men fett kul ;) Sen blev alla jätte opepp och trötta så Julia och Sara tog taxin hem medans Tilda och jag gick o la oss. men nej, när vi prc höll på o somna så plingar de på dörren o där står typ 10okända människor (som vi dock känner) så vi bjöd in bessex2 och Josef med flera på en liten nattmacka? hahaa.... sen behövde vi ju sova så eller aa somna om

så söndagen blev lite smått galen den också, och nu så är jag då sjuk och de e tack vare min jävla hals och tack vare min helg kanske lite också! nu är de iaf onsdag och jag har packat för imon åker mamma och jag till min bror i GBG och sen vidare till min syster i Oslo, hoppas jag är jätte frisk imon fan :) bloggar imon innan jag åker (OM JAG HINNER)
puss annars. och om jag inte bloggar innan jag åker lär ni inte höra från mig förens efter min operation..


bild på mig och min bebban från en annan awesome lördag hemma hos Tilda(L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0