paniiik

Klarar inte av att sitta inne varje dag och göra INGENTING (vilket jag måste för er som inte fattat, bara pga den jävla operationen) Sitter inne vid datan, teven, eller sover. eller pluggar?! KMR AVLIDA. behöver vara social med rediga människor.
blir väldigt mkt deprimerad.....


jaa nu kanske ni tror att jag är de ensamna trädet som står där mitt i ingenting. men nee de är värre än så, om ni kollar i sanden högst upp till vänster, där ligger jag. ensam. fast egentligen omringad av mina sandkorn, men dom gör annat roligt (som man normalt brukar göra, även jag i andra dar) medans jag är helt ensam. min lonely bild.



var bara tvungen. livet suger ikv, tror jag somnar i mammas säng hon är bäst




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0