nytt och fräscht!



  Min iPhone
Vad skulle jag göra utan honom (eller henne) när jag ligger hemma för att vila och inte orkar gå till datan, ja då ligger den där och kan visa mig allt vad en data kan. Eller när jag undrar ngt, vem ngt nummer tillhör eller när ngt stänger? Jaa då finns min älskade iPhone alltid till hands. BIG LOVE

 Min bror, Mattias
När jag sätter mobilen (iPhonen) på en "gilla som fan-lista" så måste jag även sätta Mattias där, eftersom de va av honom jag fick den, när jag fyllde år :) Så himla sweet! Han är bra på alla sätt och vis, så himla omtänksam och så söt som bara en storebror kan vara!

 Hjärtan
Alla söta hjärtan som jag nu kmr placera ut, hur gulligt är inte de? Lisa får dock inte göra de (med mina alldeles egna hjärtan) utan att göra mig sur! :@ bara så hon vet :):):)

 Vänner
Eller aa iaf mina vänner, för jag har dom bästa jag lovar (L) Va så glad igår att Lisa kom på besök och ser fram emot att Tilda och Issa svänger förbi idag, och kanske Melinis med? :) Iaf så är dom bäst, allihopa! Och jaa, ni vet vilka ni är.

 Shoppa
Vad gör en gladare än shopping? att få hem massa nytt till garderoben, speciellt nu när de e sommarkläder man får köpa hem :) Bryr mig knappt ett dugg om att plånboken blir hungrig!




 Plugg
Antar att jag har ogillat de innan, men faaan. Denna helgen och veckan som kmr blir nog de värsta i mitt liv (när de gäller plugg) har så satans mkt att göra. ÅH jag bara hatar de! Plugg är de värsta som finns, idag är de de, och imon med.

 Hosta
Först inatt har jag kunnat sova lite utan att behöva hosta sönder min hals. Men nätterna innan de från i måndags så har jag hostat heeeela nätterna, och usch de gör så ont med! Hostan är pga slangen som var i min hals under operationen, men nu börjar den gå över och jag hoppas på en hel natt med sömn inatt! Annars är hosta bara almännt bläää

 Sitta inne
Att jag måste sitta inne nu när de e så fiiint väder ute, ser lixom solen skina där ute men här inne sitter jag. jag och min hals

 iPhone-batterier
Mobil-batterier har aldrig hållt tillräckligt länge för mig och jag tyckte innan med min sonyericsson att de dög att ladda varannan natt, men nee nu iPhonar har världens sämsta batteri ever!! Måste ladda varje kväll, MINST och ibland t.om ändå mera. de suger suger suger




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0