myskväll

Hann inte blogga igår men efter skolan drog jag iaf hem till pappsen :) och sen kom Isabell till mig och vi tjockade oss på donken och hade de bara jätte mysigt! Har lite fula bilder att bjuda på (y)
Vaknade as tidigt idag (10 typ) PIGG! så jävla awesome, så har fixat på mitt rum hela dagen och om nån timma ska jag in till stan och träffa Tildisen :) Vi ska köpa dräkter till spexfotot, och ni får inte veta vad vi ska vara, mohaha! sen senare ikv ska jag på bio med fislisen (L) Ska se flickan från ovan, och jag hoppas på att den är läskig :D men tror inte de...
Hittade kameran+kamera-sladd o allt så har lite roliga bilder att lägga in, men de får bli en annan dag. PUSS SÅ LÄNGE alla söta läsare! (L)



föör söta! belllan (L)


måste bara säga hur rädd ja blev för min fula kisse när jag öppande garderoben idag för att lägga in kläder....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0