min alldeles egna blogg..?

Neee, men man skulle kunna tro de om man bortser från den otroligt fiiina headern på mig och Lisa (som e så jävla ful egentligen(headern asså, inte Lisa. haha)) aa parantes i parantes..? - för vart håller Lisa hus lixom? Jag vet iaf att hon va här hos mig igår, hälsade på lilla stackars mig och gav mig uppdateringar om de senaste skvallret ;) mohaha! Lite synd bara att hon inte hjälper mig att hålla igång bloggen, nu när faktiskt läsarna börjat öka!
Idag är det ju fredag och alla jublar utom jag som minsann inte får gå ut på några festligheter ikv, nej jag måste vara hemma med min otroligt störande hals.. +att jag har en hel del jävla massa plugg att ta igen, så måste plugga heeela helgen om inte ändå mera!

Har förresten läst en himla massa bloggar nu när jag vatt hemma och gjort ingenting, hittade återigen Andreas (från Paradise Hotels) hans blogg, som jag kikat lite på innan. och jaa han har prc blekt sina tänder som jag me vill! och så har han även e väldigt coool header som e på otroligt snygga han.


snygg eller hur? när själva Paradise var i full gång så tyckte jag aldrig redigt om andreas, men nu efter så har han fått lite av min uppmärksamhet och ja nu råkade jag ju prc klicka mig in på hans blogg ;d




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0