Lisa skriver

Jag har verkligen inte varit bra på att blogga och kommer förmodligen inte bli bättre om jag känner mig själv. Men vi får väll se! Malin är väldigt duktig på att hålla igång bloggen nu såå en puss till henne!

Jag ligger nere i soffan och kollar på Hogan know best medans febern äter mitt huvud inifrån. Så mysigt har jag det just nu. Mamma och pappa åkte till Barcelona i torsdags och har ännu inte kommit hem pga vulkan utbrottet på Island. Inga flyg går och det vet inte hur lång tid det kommer ta innan man kan flyga igen. Så mamma ringde nyss och dom funderade på att ta en bussresa hem som då kommer ta 2 dagar hem.. Dom skulle kommit hem igårkväll men nu ser det mer ut som att dom kommer hem i slutet av veckan. Ganska skönt och mysigt eftersom det betyder att Philip måste fortsätta bo hos mig tills dom kommer hem och det är heeeelt ok! ;D
 
Ah en liten hälsning från mig! Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0