galen lördag!

Minst sagt, galen! Vaknade ju hos Melina i Lindsdal (som sagt minst 10000ggr innan, vrf?) Vi typ tog de as lugnt heeela morgonen, sen helt plötsligt fick vi as bråttom så vi drog till oxhagen, hem till mej, sen vidare och vidare och vidare, vi var typ på 100 ställen den dagen, jag svär? stressade som fan. Melina e as-stressig av sig, och de e fan inte jag! ska berätta i detalj bara för de.. Vakna i Lindsdal Åka bil till Mig (oxhagen, hämta pengar) Gå till stan, stressa i mig en hamburgare och typ en halv klunk coola för att hinna me buss till norrliden sen kort bussresa till  mig (funkabo) sen buss till stan IGEN! moppe till mig i oxhagen osen till maxi och med fullpackad moppe till mig i funkabo och till sist framme i Norrliden där vi skulle fira Thao och de blev en himla lyckad kväll!!

Riktigt galen kväll faktiskt! drog sen hem till mej ganska många och sov Mellan, Kamil, Imali, Besse, och jag med då :) (gick från norrliden till funkabo!??!!?) de va faktiskt asjobbigt då. Ja de va typ hela kvällen, lycklig kväll må jag säga med massa bra människor!







hade visst bara bilder från bussresen från funkabo-norrliden, de får duga! fina e dom me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0