dålig uppdatering

Blev inget bloggade igår (onsdag) hade helt enkelt inte tid för efter skolan skulle jag plugga och sen vidare till Folkets Park för dans med alla niorna från Nova och Funkaboskolan. De va helt opepp först och innan men när vi väl va där och de hade blivit lite mörkt så släppte alla (eller dom flesta) loss som galningar, så de blev en fett peppad kväll tillslut!! asgutt och fett värt de.
Fick reda på igår att jag fick VG på mitt so-prov, stooooolt ;D;D;D Finns bara ett ord för denna dagen :stressad! Började med att jag försov mig och tog bussen 8.20 (prc när vi började) sen så bara försvann skoldagen med en massa stress och vidare in till stan och sen till maxi för att stressa ändå mera, puuuhhh! Väl hemma ska jag nu gå o lägga mig och kolla på millenium (som jag aldrig gjorde när jag skrev att jag skulle de, höhö) Sen ska jag somna tidigt (WOW!) för att komma upp imon :)

Tänkte bara lägga in lite bilder sen också, vet att ni blir lyckliga då!




Har inte jag världens stekigaste pappa (!?!?) som går och köper sig ett par sånna här solglasögon, till sig själv!!  gullig som han är så sa han ja till att "dela dom" med mig när jag frågade :D najs! älskar min coola pappa (L)

skitdålig bild, men aa hittade ingen bättre på brillzZzen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0