dålig film osv

Filmen "flickan från ovan" sööög! Helt löjlig och seg, Lisa och jag höll nästan på att gå där ifrån.. så nääe rekommenderar inte den filmen. dessutom så satt vi mellan en gubbe som andades skiiiiithögt och en "tant" som snöt sig en gång i kvarten, uuääk! förkylda människor borde inte få gå på bio, visa hänsyn som dom säger innan bion börjar...
Innan bion så skulle ju vi köpt dom där dräkterna men hann inte för vi trodde att partaj stängde vid 4 (som resten av stan!?) men nejnej, de stängde vid 3 och där stod vi som fån vid typ halv4 och fick skita i de.

Lite bilder på mig, Lisa och Felicia :) innan biion

bara för vi e coolast



mina darlingsss


fråga mig inte va vi gör... o mitt ben wtf?!


loooveis


sweeet


wiiie (L)



Kommentarer
Postat av: soffan

Vad härligt vårklädda ni är! Fin vårjacka du har Malin!:)

2010-04-25 @ 23:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0