bilder från gbg/oslo

Nu orkar jag sitta lite upp, så sitter med datan i soffan o tänkte passa på att blogga lite :) så lägger in några bilder från gbg/oslo och sen från sjukhuset. Om jag ska va ärlig så saknar jag faktiskt skolan lite.. eller inte skolan, och verkligen inte allt plugg jag har missat osv! Men alla människor, kmr va så jävla över-social när jag kmr tbx, haha =D


Hemma hos Mattias (bror) i gbg. Med en av hans sötnosar :))


I bilen påväg till Oslo, lagom söt.. Med mina halstabletter(L) som räddade hela resan från att bli sömnfri!


Utsikten från vårt hotellrum, fajnt! Hade inte så mkt mer bilder från då, men om jag orkar så ber jag min älskade syster skicka några fler ointressanta fina ;)))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0